Kreatywne myślenie - każdy przedmiot może okazać się kluczowy. Uczniowie nie mogą patrzeć ogólnikowo. Część przedmiotów nie jest powiązana z zagadkami, należy zwracać uwagę na każdy szczegół, aby odnaleźć potrzebne rekwizyty.
Praca w grupie - w grupie siła! Jeden uczeń nie jest w stanie odnaleźć klucza do wyjścia z pokoju. Każdy ma inne predyspozycje. Łącząc swoje umiejętności uczestnicy są w stanie szybciej rozwikłać poszczególne zadania.
Logiczne myślenie - zagadki są ze sobą ściśle powiązane, aby je rozwiązać należy logicznie łączyć fakty. Nie wszystko co znajduje się w pokoju daje oczywiste podpowiedzi do uzyskania kodu do sejfu.
Uczestnicy zostają zamknięci w sali szalonego naukowca (sala lekcyjna), który jest w zaawansowanym stadium choroby psychicznej. Naukowiec prowadzi na swoich uczniach tajne badania, której mają na celu stworzenie człowieka idealnego. Niestety część uczniów nie przetrwała trudnych operacji zmiany DNA. Jedyną deską ratunku dla osób zamkniętych w pomieszczeniu jest rozwiązanie szeregu zagadek i zadań w czasie 45 minut, które pozwolą im uzyskać kod do sejfu. W sejfie znajduje się klucz do wyjścia.
- Czas trwania zajęć dla jednej grupy: do 45 min
- Maksymalna ilość osób w jednej grupie: 25 osób
- Przedział wiekowy uczestników: 13-18 lat
Dzieci zostaną przetransportowane do świata Dzikiego Zachodu. Zostaną cofnięci w czasie do odległych i nieznanych terenów zachodnich Stanów Zjednoczonych. W tym pokoju spotkają się z wieloma nietypowymi zagadkami logicznymi oraz przedmiotami z westernowej krainy. Uczniowie mają 45 minut na wydostanie się z wyimaginowanego świata, w przeciwnym razie zostaną uwięzieni w przeszłości na zawsze.
- Czas trwania zajęć dla jednej grupy: do 45 min
- Maksymalna ilość osób w jednej grupie: 25 osób
- Przedział wiekowy uczestników: 8-12 lat
Skontaktuj się
Z nami
Agnieszka
Email: biuro@amer-event.pl
Telefon: 603 961 997
Michał
Email: michal@amer-event.pl
Telefon: 783 998 546
Adres: Bydgoskich Przemysłowców 6/117, 85-862 Bydgoszcz
